לפני חמש שנים בית משפט התעבורה החליט על שלילת רישיוני למשך ארבע שנים. כיום אני מעוניין לחדש את הרישיון, האם אני צריך לשוב בבקשה לבית המשפט? תודה מראש
לא
אתה צריך לגשת למשרד הרישוי ולהתחיל מחדש בהליך להוצאת רישיון
כך בחשבון שתצטרך לעשות טסט ותיאוריה מחדש ויתכן גם שתופנה לבדיקה במכון הרפואי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יריב שלום רב, ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, בהחלט ניתן לסיים את ההליך בהסדר טיעון אשר יכלול עונש קל ככל הניתן. אולם, הדבר אינו קורה באופן אוטומטי אלא דורש ניהול מושכל של התיק מול יחידת התביעות של ה...
המשך תשובה