שלום, אני שואל בשם אשתי. היא נהגה ברכב של אביה וקיבלה דו"ח על ידי מצלמת מהירות, על כך שנהגה במהירות 90 בדרך עירונית שבה המהירות המותרת היא 60. כיוון שהדו"ח ניתן על ידי מצלמה הוא נרשם על שם בעל הרכב, אביה. מכאן עולות שתי שאלות: 1. כיצד ניתן לבקש שהדו"ח יירשם על שמה ושלא אביה יישא בקנס ובנקודות. 2. האם היא יכולה לבקש המרה לאזהרה (יש לה וותק נהיגה של כ-12 שנים וגיליון עבירות נקי ב8 השנים האחרונות). תודה על העזרה
שלום רב, פניה למרכז פניות ארצי בת.ד. 120 פ"ת, באמצעות תצהיר הסבה ערוך ע"י עו"ד ובקשה להמרה באזהרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוני שלום רב, פורום זה לא נועד ליתן ייעוץ בשאלה אם להגיש בקשה להישפט או לא, אלא למקרים בהם נהגים הוזמנו לדין במשפט תעבורה. בכל מקרה אציין כי הגשת בקשה להישפט יש בה משום סיכון, שכן בית המשפט מוסמך ג...
המשך תשובה