שלום ברשותי רכב שטח כמו rzr ברישיון הוא כתוב רכב שטח. הבנתי כי מותר לי לחצות כבישים, ושאלתי היא מה ההגדרה לחציית כביש? האם זה נספר במטרים? תודה על העזרה!
הכוונה בחציית כביש במקרה של רכב שטח הינה- רכב כזה לא ייסע לאורך כביש אלא לשם חצייתו, זאת אומרת שהפעם היחידה שאתה אמור לפגוש כביש הינה כאשר אתה חוצה אותו כאשר הכביש חותך את השטח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה