שלום, בזמן נסיעה על איילון בקטנוע (125) התחיל לקרטע. ירדתי ביציאה הקרובה על מנת להגיע למוסך. הגעתי לצומת שאין בה פניה ימינה, וכדי לקצר ולהגיע למוסך לפני שהקטנוע שובק חיים, ירדתי והובלתי אותו רגלית במעבר החציה. מיד קפץ שוטר משום מקום ונתן לי דוח. בעבר נאמר לי על ידי שוטר שאם אני דוחף את הקטנוע רגלית במעבר חציה זה בסדר. עכשיו אני מבין שלא. האם יש כאן איכשהו קייס לביטול הדו"ח בבית-משפט? אוכל לבוא עם קבלה מהמוסך שמוכיחה שנעשה תיקון. תודה מראש!
שלום רב, הדרך לביטול היא להראות שקטנוע לא היה מונע ואז אין נהיגה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חי שלום רב, עליך לפנות לעו"ד לתעבורה על מנת שייבחן את תקינות הדו"ח, באם נפלו כשלים ראייתיים בתיק והאם כדאי להגיש בקשה להישפט. בעניין טענתך כי השוטר ייחס לך עבירה שאינה נכונה, גם אם נניח וטענתך נכ...
המשך תשובה