עצרתי ברמזור בתוך העיר שיש לו נתיב אחד שמאלה ונתיב אחד ישר.. הרמזור לצד שמאל התחלף לירוק והתחלתי לקחת את הפנייה שמאלה.. במגביל ראיתי פלאשים אחרי ששמתי את לקחת את הפנייה שמאלה ממצלמה אדומה כתומה שמוצבת ברמזור מצד שמאל שלי בצומת (לא קשור בכלל לנתיב שלי אלא לרמזור שמגיעים ממנו רכבים לכיוון ישר מהצד שלי כשאני עומדת ברמזור לפניה שמאלה) השאלה שלי אם המלצמה יכולה לצלם מהצד? או רק עם כיוון התנועה?
במערכת המצלמות החדשה אמור להיות גלאי שמכוון את הצילום לנתיב המפר בלבד. בכל מקרה אם צולמת שלא כדין אשמח אם תעבירי לי את הדו"ח יסייע לי במלחמה כנגד אופי הצבת המצלמות ע"י הרשות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יריב שלום רב, ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, בהחלט ניתן לסיים את ההליך בהסדר טיעון אשר יכלול עונש קל ככל הניתן. אולם, הדבר אינו קורה באופן אוטומטי אלא דורש ניהול מושכל של התיק מול יחידת התביעות של ה...
המשך תשובה