שלום, עברתי רמזור ירוק ולצורך יציאה מהצומת האצתי. מצלימה רשמה מהירות של 115 קמש בכביש של 90. האם כדאי לי לבקש משפט? האם הטיעון שאוכל להשתמש בו הוא 10% סטיית המצלימה והאצה לצורך יציאה מהצומת? תודה.

מיכל שלום רב,
פורום זה אינו נועד להערכת סיכויי בקשה להישפט.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה