קיבלתי הזמנה לבית משפט לתעבורה לאחר שנתפסתי נוהג ללא מלווה בשעות הלילה. אני נהג חדש עם רישיון 3 חודשים. יצאתי לנסיעה דחופה כי אחותי התקשרה שהיא תקועה עם הרכב. זו עבירה ראשונה שלי. מה עליי לצפות בבית המשפט? האם העובדה שזו הייתה נסיעת חירום יכולה להקל בעונש? האם כדאי להגיע עם עורך דין?

דניאל שלום,
נהיגה ללא מלווה בשעות הלילה, להבדיל משעות היום, נתפסת כעבירה חמורה יותר ע"י רשויות אכיפת החוק ועל כן העונש הצפוי הוא בהתאם.
מצד שני, העובדה כי מדובר בנסיעת חירום בהחלט תיזקף לזכותך במסגרת הענישה.
העונש בגין עבירה זו יכול לכלול גם רכיב של פסילת רישיון בפועל ועל כן מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי לדיני התעבורה בטרם הדיון בבית המשפט.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום, מבלי להיכנס לפרטי המקרה שלך אשיב לך כך: ככל ואת מודה בביצוע העבירה ומעוניינת לסיים את ההליך בהסדר טיעון, אז אכן פתוחה הדרך לפנות לתובע המשטרתי בהצעה מקדימה להסדר טיעון ובכלל זה גם לבק...
המשך תשובה