שלום רציתי לדעת מה העונש המקסימלי על נסיעה עם נוסע נוסף עם רישיון טרקטור בלי שעברו 3 חודשים ברישיון הרכב זה מותר אך ברישיון האישי צריך לחכות 3 חודשים עד שאפשר להסיע רציתי לשאול מה העונש המקסימלי על כך?
אין ענישת מקסימום בפסילה, זו פונקציה של עבר וותק נהיגה. אם אתה נהג חדש חשוב לסיים בפסילה פחותה מ 90 יום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, עלי לבחון את כתב האישום ובפרט את המהירות שנמדדה מול המותרת ואז אוכל לייעץ לך בעניין. הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה