שלום, נעצרתי ע"י שוטר תנועה סמוי בכביש 4 בשבת בבוקר במהירות של 142 קמ"ש לפני הפחתה. נשלחתי לתחנת המשטרה הקרובה בכפר סבא ושם קיבלתי שלילה מנהלתית ל30 יום ומשפט. אני מעוניין לדעת כיצד אני מגיש ערעור והאם זה כדאי. (ללא תמיכה של עורך דין) אני חייל משוחרר בן 21 ואני כרגע עובד ב2 עבודות ביום ובלילה. תודה
תלוי מה העבר התעבורתי שלך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, לדעתי אכן מדובר בכשל ראייתי / פגם בכתב האישום אך לא בטוח שבהכרח יביא לביטול כתב האישום. יש לבחון את חומר הראיות בתיק - סביר להניח שקיימת ראייה אובייקטיבית המצביעה על המהירות שנמדד...
המשך תשובה