שלום בעקרון יש לי משפט בעקבות עבירת תנועה אבל בגלל שזה זמני קורונה רציתי לדעת האם ביהמ"ש לתעבורה עובד כרגיל או שיש שינויים?
שלום נדין
כרגע ועד ה- 15.10.20 לא מתקיימים דיונים בבית משפט לעבורה אלא רק דיונים דחופים
כל הדיונים שנקבעו עד ליום 15.10.20 ידחו למועד אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועם שלום רב, ברגע שקיבלת זימון לבית המשפט לתעבורה עליך להתייצב בדיון או להסתייע בשירותי עו"ד שייצג ויתייצב במקומך. ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה ולהגיע להסדר טיעון מקל ככל ...
המשך תשובה