דורון שלום, בחודש אפריל חניתי בחולון במרחב חניה לא רישמי (לא מסומן, לא תמרור, לא רחוב) בעל אופי של דרך ללא מוצא אך ללא כל תמרור בכניסה אליו. את הרכב החניתי בצמוד לצידה של מכולת זבל (צפרדע) כך שאינו חוסם את פינוי המכולה ו\או רכב חונה ואינו מהווה הפרעה לתנועת הרכבים הנכנסים\ יוצאים מהמרחב. בין רכבי לבין הרכבים החונים מצידו השני של המעבר היה מרחק השווה בערכו לרוחבם של שלושה רכבים מה שאפשר לרכבים יוצאים ונכנסים לעבור בחופשיות. איני מוצא הגדרה מדויקת ל"הפרעה לתנועה". המקום אינו נחשב לנתיב נסיעה ואין בו כל סימון מכל סוג, זה אפילו לא רחוב בעל שם. מה דעתך?
שלום רב, מדובר בנושא שהפרשנות שלו בעייתית. ההגדרה אינה שחור לבן והרבה פעמים תלויה במתבונן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה