החרימו לי את הקטנוע ולא הודיעו לי על זה ולא אמרו לי כלום ומה אני יכול לעשות ? במשטרה לא יודעים כלום
מה זאת אומרת, לא ניתן להחרים קטנוע מבלי לערוך שימוע לנהג או לבעלים, באם נערך שימוע יש מסמך שימוע ובו ההחלטה, אם רוצים לערער יש להגיש בקשה לבית משפט לתעבורה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורטל שלום, היות ואין לחובתך עבר תעבורתי ובהתחשב בטיב העבירה, אני חושב שניתן לסיים את ההליך בעסקת טיעון הכוללת עונש של פסילה על תנאי וקנס. זכותך לשכור עו"ד פרטי העוסק בדיני תעבורה שיופיע עבורך...
המשך תשובה