נסעתי וכנראה צולמתי פעמיים באיילון באותו מקום בחיבור עם כביש 2 בנסיעה מעבר לקו ההפרדה השמאלי ופעם אחת נעצרתי באותו כביש באזור ארלזרוב על ידי שוטר . לגבי השוטר ביקשתי להישפט, ולגבי שתי העברות הנוספות לא ראיתי תמונה אלא קיבלתי הסבר טלפוני. מה מומלץ לי לעשות?
שלום רב, תדרוש לראות את הצילום. אם לא מוסרים לך אותו תבקש להשפט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורטל שלום, היות ואין לחובתך עבר תעבורתי ובהתחשב בטיב העבירה, אני חושב שניתן לסיים את ההליך בעסקת טיעון הכוללת עונש של פסילה על תנאי וקנס. זכותך לשכור עו"ד פרטי העוסק בדיני תעבורה שיופיע עבורך...
המשך תשובה