שלום האם שוטר יכול לרשום הזמנה לדין עם שני סעיפי אישום שאחד הוא סעיף הזמנה לדין ואחד סעיף של קנס שתי העבירות באותו זמן
שלום רב, התשובה היא בהחלט. אם בוצעו שתי עברות, יש מצב שזה אפילו עדיף מבחינת הניקוד. כך אתה עומד בפני ניקוד רק פעם אחת על הגבוה מבין השתיים ולא ניקוד על כל עבירה כמו בשני דוחות נפרדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה