שלום וברכה, שכנה שלי קיבלה לפני שנים חניית נכים עם מספר הרכב שלה. השכנה עברה דירה לפני כחודשיים והודיעה על כך לעיריה - מספר הרכב שלה הוסר מהשלט והיא הסכימה לי לחנות בחניה. שוטר שעבר במקום נתן לי דוח לפי סעיף 72ב(16). השאלה היא האם התמרור בתוקף? הבנתי שחניית נכים ניתנת לתקופה מסויימת וצריך לחדש אותה כל הזמן. האם בגלל שהנכה עברה דירה ונתנה את הסכמתה שאחנה שם זה יכול לשמש עילה לבטל את הדוח? *במקום היה תמרור ג-43 תודה
לום רב, אם הפכו את החניה הפרטית לנכה לחנית נכים כללית, אסור לך להחנות שם. לא משנה אם אשרה לך או לא. אם ביטלו את החנית נכים לגמרי, הדו"ח לא חוקי וניתן לבטלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יריב שלום רב, ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, בהחלט ניתן לסיים את ההליך בהסדר טיעון אשר יכלול עונש קל ככל הניתן. אולם, הדבר אינו קורה באופן אוטומטי אלא דורש ניהול מושכל של התיק מול יחידת התביעות של ה...
המשך תשובה