שלום, קיבלתי דו"ח חנייה על "חנייה במקום אסור" כאשר חניתי בחנייה תפעולית של חברה באישור החברה, אך עקב טעות של הגורם המאשר (חנייה חדשה שלהם) לא ידעו אותי שאני צריך לשים שלט שלהם שחניתי באישור. ביקשתי להשפט ועקב טעות שלי לא התייצבתי לדיון. מה אני יכול לעשות בנידון?
שךום רב, צריך להגיש בקשה לביטול פסק דין בהעדר בטענה של עיוות דין, העבירה לא בוצעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאיה שלום רב, עליך לקבל את כתב האישום ואת חומר החקירה ולשכור שירותי עו"ד המתמחה בדיני תעבורה אשר ייעץ לך כיצד לנהל את הגנתך בצורה הטובה ביותר. את מוזמנת כמובן ליצור קשר ישיר עימי ולהרחיב בפרטים...
המשך תשובה