נסעתי בבני ברק ב 22:35 והורדתי נוסע, צולמתי על ידי מצלמה אלקטרונית וחוייבתי ב 250 ₪, אציין שנשארתי ברכב והרכב היה מונע (ניתן לראות זאת מהתמונות) שאלתי האם הגדרת המילים העמדת/החנית רכב הינה גם להורדת נוסע ? תודה רבה
שלום רב, ההגדרה הינה לאין עצירה. על כן גם הורדת נוסע נחשבת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירי שלום רב, פורום זה לא נועד לבחינה אם כדאי להגיש בקשה להישפט ובוודאי שלא ניתן להעריך את סיכויי הבקשה מבלי שעיינתי בחומר החקירה. הנך מוזמנת ליצור קשר עימי ולהשלים פרטים. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה