רישיון משנת 2009, באפריל 2015 נתפסתי על מהירות 60 מעל המותר העונש 3 חודשיים על תנאי ל3 שנים וקנס. בחודש האחרון פניתי ימינה בכביש של תן זכות קדימה קיבלתי זימון לשימוע ומשפט בשימוע שיחררו אותי והמשפט עוד חודשיים. יש לציין שהשדה הראיה באיזור היה לקוי והאטתי את רכבי השוטר ציין שלא נתתי זכות קדימה. הנני חושש בקשר לרישיוני עקב העבר מה אני יכול לעשות על מנת לפתור את נושא זה טרום המשפט. תודה.
שלום רב, התנאי שלך, בכל אופן עפ"י תיאור פני הדרים חל. לכן הייתי מציע לך להתייעץ עם עו"ד לתעבורה ולקחת ייצוג בתיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גיא שלום רב, באפשרותך להגיש בקשה לביטול הדו"ח או בקשה להישפט בהתאם לזמנים המפורטים בדו"ח ולצרף את המסמכים הרפואיים התומכים בטענתך. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה