היי, קיבלתי פסק דין בלי שהזמינו אותי לדיון בנוגע לקנס שקיבלתי. הבנתי שעלי להגיש בקשה לביטול פסק דין אבל אני פשוט לא יודע איך לכתוב אותה, אשמח ממש לעזרה.
אריאל שלום לך בקשה לביטול פסק דין מומלץ להסתייע בעורך דין מנוסה מתחום התעבורה זה לא משהו שראוי לכתוב לבד על מנת שבית המשפט יקבל את טענותיך, מוזמן לפנות אליי אישית בנייד המעודכן באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה