בשנת 1994 עוקל הרכב של ההורים שלי , בשנת 2010 הסתבר שמישהו עשה דוח חניה ולא שילם עם המספר רישוי של הרכב שרשום מסתבר עדין על שם אמא שלי . והם דורשים ממנה לשלם 700 שח . על רכב שהיא לא ראתה מ1994 . במשטרה טוענים שאולי מישהו גנב את הלוחית רישוי והשתמש על רכב גנוב. מסרבים לתת לנו תמונה של הרוח חניה . שאם יש רכב אחר בתמונה אז לא יהיה להם תיק . האם יש חוק שחובה לצלם כל רכב שעושים לו דוח חניה ? משנת 2010?? מה עושים במצב כזה?
שלום רב, זו שאלה שצריך להפנות למי שמטפל בעברות מנהליות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דדי שלום, השגה כנגד דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, ככל הידוע לי, צריכה להתברר בבית משפט לעניינים מקומיים ולא בתעבורה (בדיקתך בהזמנה לדין שקיבלת). לכן שאלתך חורגת מעניינו של פורום זה העוסק בביהמ"ש לתע...
המשך תשובה