קיבלתי דוח על אי ציות לאור אדום, קנס של 1500 ו-10 נקודות, השאלה היא האם יש טעם ללכת לבית משפט עם זה או לשלם את הקנס וזהו? תודה מראש
אהרון שלום לך אתה יכול לשלם אולם הנקודות יצטברו במרשם הנקודות ואם הוא יגיע ל-36 נקודות זה יהווה סיכון לרישיון מוזמן לפנות אליי לשם יעוץ אישי בנייד המעודכן באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איציק שלום, השבתי לשאלה דומה ממש לא מזמן. ראה תשובתי. מנתוני השאלה עולה כי על פניו ניתן לסיים את ההליך בהסדר טיעון שלא יכלול פסילה בפועל אך עלי לעיין בגיליון הרישום התעבורתי שלך במלואו (לבחון ע...
המשך תשובה