אני נהגת חדשה. לפני מספר ימים נהגתי שאיתי יש יותר משני נוסעים ברכב. עצר אותי שוטר והחרים לי את רישיון הרכב והנהיגה. היום קיבלתי זימון לבית משפט. מה העונש המירבי אותו אני עלולה לקבל?
שלום ספיר
את עלולה לקבל פסילת רישיון לתקופה של 3 חודשים וקנס כספי
כמו כן את עלולה להיות מחוייבת לעשות תיאוריה מחדש ולהיות נהג חדש למשך שנתיים נוספות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה