קיבלתי הזמנה לדין בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול. עקב נסיבות אישיות דחופות, לא אוכל ללהגיע במועד שנקבע לי, ואני חושש מההשלכות . האם בית המשפטי שפוט אותי בהיעדרי? האם יש דרך להגיש בקשת דחייה דחופה או לבטל את גזר הדין אם המשפט יתקיים בלעדיי?

לירון שלום, בעיקרון תקופת ההתיישנות היא שנה מיום ביצוע העבירה ועד מועד הגשת כתב האישום. ישנם חריגים ולמשל : אם לאחר ביצוע העבירה הוזמן החשוד לחקירה, נשלחה אל הנהג "הודעה על ביצוע העבירה" או אם מדו...
המשך תשובה