אופנוע של העבודה שלי ולחבר לא היה רישיון על אופנוע..והביטוח לא היה תקף..בזמן נהיגתו הוא נהג שיכור בלי קסדה וכששוטרים קראו לו לעצור הוא נמלט מהם והתהפך...עכשו קבלתי זימון למשפט על זה שנתתי לו את הקטנוע ללא רישיון מצדו ובלי ביטוח(כלומר ביטוח האופנוע היה רק עליי)...יש לך מושג האם יש סיכוי שישללו לי רישיון על כך?תודה
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גילי שלום רב, עליך להתייצב בדיון או לשלוח עו"ד מיופה כוח מטעמך. אי התייצבות לדיון, עלול להוביל לכך שבית המשפט יגזור את עונשך בהעדרך ומבלי ששמע טיעונים שבכוחם היה להביא להקלה בעונש. באשר לנקודות ...
המשך תשובה