קיבלתי כפל קנס על דו"ח חנייה שלא בנוכחותי,כי לא קיבלתי את הזימון. נדחתה בקשתי לזימון מחודש. כעת אוכל לפנות לבימ"ש מחוזי,ולכן שאלתי - איזה סיכונים אני לוקח בכך אם בכלל ? האם שם הקנס יכול לגדול מהכפל שכבר קיבלתי (כמו בצבא באינסטנציה גבוהה יותר) ?
שלום רב, אם הבנתי נכון הגשת בקשה לארכה להשפט אשר נדחתה. במצב כזה אין סיכון להגדלת הקנס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, בעקרון מסירת הודעה על ביצוע עבירת תעבורה עוצרת את תקופת ההתיישנות. אולם, יש לבחון כל תיק לגופו בהתאם לסוג העבירה. הנך מוזמן ליצור קשר ישיר עימי ולהוסיף בפרטים בעניינך. בברכה, שי שק...
המשך תשובה