שלום. יש לי שאלה, היכן אני יכול לברר כמה זמן מותר להחנות רכב באזור המסומן באפור ולצידו שלט המתיר הורדה והעלאת נוסעים ? השלט מתיר את הפעולה מ 7:30 ועד 9:00 בשעה 7:55 הרכב נגרר, בשעה 7:57 כבר הייתי חזרה ליד מקום חניית הרכב ולאחר מספר דקות קיבלתי הודעת SMS כי הרכב נגרר
שלום רב, המקום שכזה אסור להחנות אלא לשם פעולה של הורדת או העלאת נוסעים. כך שלכאורה אם רכבך החנה שם מדובר בעברה, אלא אם יוכח שלכך בלבד שימשה העצירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל שלום רב, בעיקרון בעבירות תעבורה מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי בטרם הגעה למשפט. עו"ד מקצועי יכול למצוא פגמים וקשיים בחומר הראיות (ובפרט במצלמת המהירות) ולהביא לביטול כתב האישום או לחילופין לסי...
המשך תשובה