קיבלתי דו ח על דיבור בטלפון בנהיגה,מה שלא היה כלל וכלל,ביקשתי להישפט.קיבלתי הודעה מאוחרת על תאריך משפט.האם צריך להגיש כתב הגנה,ותוך כמה זמן? תודה
אין צורך בהגשת כתב הגנה. יש להתייצב המועד הנקוב ולתת מענה לאישום בדיון. האישום הוא הדו"ח אותו אתה מחזיק ביד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יריב שלום רב, ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, בהחלט ניתן לסיים את ההליך בהסדר טיעון אשר יכלול עונש קל ככל הניתן. אולם, הדבר אינו קורה באופן אוטומטי אלא דורש ניהול מושכל של התיק מול יחידת התביעות של ה...
המשך תשובה