שלום לפני כחודש רכב צבאי נכנס בי והיו נפגעים בתוך האוטו למרות שהוא אשם המשטרה סגרה את התיק ללא אשמה האם אם אני מוציא גליון תעבורתי זה נרשם למרות שאני לא אשם ומה אפשר לעשות
אתה יכול להגיש ערר על ההחלטה לסגור את תיק בחקירה ללא אשם.
תיק סגור ללא אשם אינו מהווה רישום בגליונך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רון שלום רב, אתה חייב להתייצב בבית המשפט אחרת בית המשפט עלול לשפוט אותך שלא בפניך, מבלי לשמוע את טענותיך ולהטיל עליך עונש כבד. הגם שהיתה לך סיבה מוצדקת לביצוע העבירה, עדיין אין זה אומר שהדבר יביא לז...
המשך תשובה