הייתי בתחנה האוטובוס היה לא מלא והוא פשוט לא עצר. ניסיתי לתפוס את חברת האוטובוסים פעמיים והם לא ענו לי האם אוכל לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות?
שלום רב, למשרד התחבורה יש שלוחה שלמה שמטפלת בתלונות מסוג זה. ניתן לפנות אליהם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה נועד ליתן מענה משפטי ראשוני לאזרחים שקיבלו הזמנה לבית משפט לתעבורה. ככל ובידך זימון כזה, הנך מוזמן ליצור קשר ישיר ואשיב לך באופן פרטני. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה