שלום. לשכן שלי יש חניית נכה שמורה בשבילו ומסומנת ע"י תמרור, רקע כחול ומסגרת לבנה. יצא שהרכב שלי עלה בסנטימטר בערך על המסגרת הלבנה של החניה שלו. האם זאת עבירה על החוק?
שלום רב, צריך להסתכל על דברים בהגיון. אמנם אסור להחנות על חנית נכה, כולל באופן חלקי, אבל פרופורציה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עומרי שלום רב, התשובה הקצרה היא לא, אתה ממש לא אשם באופן אוטומטי, ויש לך בהחלט דרכים להתגונן. התשובה הארוכה היא מפורטת יותר: ההודעה שקיבלת בדואר היא הזמנה לדין וכתב אישום בגין נהיגה במהירות מ...
המשך תשובה