שלום. קיבלתי מכתב מרשות האכיפה והגבייה לדרישה לתשלום חוב. את הדוח המקורי אף פעם לא קיבלתי. בדואר טוענים שנשלו אלי שתי פניות בנושא. אך אני מעולם לא קיבלתי פניות אלו. כעת יש תוספת פיגורים. כשפניתי למשטרה התברר שלא אני ביצעתי את העבירה אלא מישהו אחר. הרכב רשום על שמי. במשטרה טוענים מכיוון שחלפו 90 יום אין מה לעשות בנידון . אשמח לעזרתכם
שלום רב, עליך להגיש בקשת ארכה להשפט, מתיאור הדברים יש לך סיכוי, הדבר מחייב תמיכה ותצהיר נהג. אשמח לייעץ בנייד המופיע בעמוד שלי באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, עלי לשוחח עם הנהג ולקבל עוד פרטים בכדי להשיב. מוזמנים ליצור קשר טלפוני ישיר עימי ולהשלים בפרטים. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה