ב"ה שלום וברכה, שוטר עצר אותי לתת לי דו"ח תוך כדי שהוא חותך אותי ומוריד אותי לשוליים ואני נאלץ לחנות ממש צמוד לשוליים בכביש 6 בשעת ערב. והרגשתי סכנה ממשית לחיים שלי. לאחר שהוא רשם את הדו"ח הוא נסע והשאיר אותי לבד לנסות להשתלב בתנועה עמוסה בכביש 6. צילמתי סרטון שמראה הכול. יש מה לעשות?
שלום רב, תגיש תלונה על התנהגות השוטר. לא בטוח שמח"ש יטפלו אבל הנציבות כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמיר שלום, עלי לראות את הדו"ח בכדי לדעת איזו עבירה מיוחסת לך וכיצד מנוסחת ולבחון מול התמרור בשטח. כמו כן יש לראות את המשקל הכולל של המשאית בה נהגת. יש לבחון את ניסוח העבירה האם דובר על "משקלו ...
המשך תשובה