שלום רב, לפני קצת יותר משנה עברתי עבירת מהירות בכביש שמותר 90 (נרשם בדו"ח 116). הגעתי למשפט הודתי במיוחס לי ובקשתי שיתחשבו בי בגלל העבר המצומצם שלי בעבירות תנועה. תחילה השופט אמר שאי אפשר להמיר לאזהרה והשאיר את הקנס והנקודות כמות שהן...בהמשך החליט למורת רוחו של התובע כן להתחשב בי והמיר לאזהרה. לאחרונה קבלתי זימון למשפט במחוזי. מה האפשרויות שלי ? יכול לטעון להתיישנות ? תודה רבה! נתי
מוזמן לפנות אליי נתי, בנייד המעודכן באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא משטרה בלבד וכאלה שהועברו לבית המשפט לענייני תעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה