קיבלתי הזמנה לנאשם עקב תאונת דרכים: נוסח - נהיגה ברשלנות וכתוצאה - סטייה מנתיב וירידה לתעלה. ביום המשפט אני מלמדת ודי קשה לבטל את השיעורים. בנוסף, אני לא מספיקה לשלוח על זה הודעה לבית המשפט. למה יגרום אי התייצבות שלי (העדרות) לפני השופט? תודה רבה מראש - סבטלנה
פסק דין בהעדרך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דויד שלום רב, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. הנך מוזמן ליצור קשר עימי בכל שאלה נוספת. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה