שלום רב, קיבלתי מכתב דרישה לתשלום חוב מ מילגם עיריית חיפה בדואר רשום. תאריך דו"ח 29/8/16,לא זכור שקיבלתי דו"ח או התראה קודם, מה לעשות בעניין? שבת שלום
שלום רב, אמנם בפורום לדיני תעבורה, אך הייתי מציע לך לפנות לעיריית חיפה ולקבל את אישור המסירה המקורי של הדוח ומכתבי התראה קודמים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, לדעתי אכן מדובר בכשל ראייתי / פגם בכתב האישום אך לא בטוח שבהכרח יביא לביטול כתב האישום. יש לבחון את חומר הראיות בתיק - סביר להניח שקיימת ראייה אובייקטיבית המצביעה על המהירות שנמדד...
המשך תשובה