שלום, קיבלתי היום בדואר דוח חנייה על מספר רכב שדומה לרכב שהיה לי. אך איני בעל הרכב יותר. עיריית ירושלים הקלידה ספרה אחת לא נכונה ודורשת ממני לשלם. גם צבע הרכב אינו תואם, הרכב בדוח הוא כחול והרכב שהיה לי אפור בכלל. האם זו עילה לפיצוי ואף תביעה?
שלום רב, תגיש בקשה להשפט ותיין שזה לא רכב השייך לך שביצע את העבירה אלא רכב אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עידו שלום רב, מדובר בכתב אישום בגין עבירה שבסכמות בית המשפט לתעבורה ושלא ניתן להמיר לקנס או להסדר נקודות. עם זאת, מומלץ לנקוט בצעדים הבאים בכדי לסיים את ההליך במינימום נזק : 1. באפשרותך לשכור...
המשך תשובה