לאחר תאונה של פגע וברח נמצא עד אך זה - מסיבות אישיות - מסרב להגיע לבית המשפט ולהעיד. חשוב לציין שהוא העד היחיד ועל כן בלעדיו התביעה נפסלת. השאלה שלי היא האם, באמצעות עו"ד ניטרלי, אפשר לקבל תצהיר והוא יהיה קביל בבית המשפט. אשמח לתשובה מהירה. המון תודות :)
שלום רב, תצהיר בלי העדות לא שווה הרבה. צריך למסור לו הזמנה באמצעות בית משפט, אך בטרם ההזמנה הייתי ממליץ להחתים על תצהיר "שלא יישכח" את העדות כשיזומן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה