שלום, קיבלתי דו"ח לפני שבועיים בטענה שלא אפשרתי להולכת רגל להשלים את החציה בבטחה דבר שלא נכון בכלל יש לציין שהשוטרים דיברו אליי בצורה מזלזלת ואף מאיימת אחד מהם אמר לי ניתן לך דו"ח של 250 בלי נקודות, ותחתום אמרתי בסדר בלי להודות שחתמתי ראיתי 500 ש"ח ו-8 נקודות. שאלתי היא למה הם התחילו להאשים אחד את השני שהוא לא מבין בדו"חות. הגשתי תלונה למח"ש. השוטר אמר לי אם יש לך מצלמה לא תקבל דו"ח אמרתי לו אמת אין לי והוא רשם לי סתם דו"ח. אוסיף ואומר שאני נהג מונית מזה 20 שנה ו-9 שנים ללא עבירות תנועה. איך אוכל להוכיח את חפותי ולהיפטר מהדו"ח הזה? תודה
יניב שלום לך, תגיש בקשה להשפט, בדיון ההוכחות ניתן לחקור את השוטרים על דוכן העדים כדי לגלות סתירות בעדותם ובתיעוד אשר עולה מהמזכרים שרשמו, מוזמן לפנות אליי אישית ליעוץ ואף ייצוג
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל שלום רב, בעיקרון בעבירות תעבורה מומלץ להיוועץ בעו"ד מקצועי בטרם הגעה למשפט. עו"ד מקצועי יכול למצוא פגמים וקשיים בחומר הראיות (ובפרט במצלמת המהירות) ולהביא לביטול כתב האישום או לחילופין לסי...
המשך תשובה