נהגת חדשה נתפסה ללא מלווה, וקיבלה שלילה מנהלתית ל-30 יום והוחרם הרכב, נקבע מועד לדיון, מה עליי לעשות?
שלום רב, יש כאן סיכון של ענישה אשר תגרום עשיית רשיון מחדש. הייתי ממליץ להתייעץ עם עו"ד, ניתן לפנות אליי ישירות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רואי שלום רב, # סיכוייך במשפט - אפתח בסיכוייך במשפט ואציין כי הם תלויים בגורמים נוספים שלא פורטו בשאלתך כגון : חומרת העבירה ונסיבותיה, מהי החריגה מהמהירות המותרת, אמינות וחוזקן של הראיות, נסיבותי...
המשך תשובה