שלום, חניתי הלילה בתל אביב ברחוב שבו מוצב תמרור מספר 433, אך חניתי לפני מקום הצבת התמרור. בבוקר כבר ראיתי דוח על שמשת המכונית. השאלה שלי היא, האם התמרור תקף לכל הרחוב או רק ממקום הצבתו והלאה? תודה.
שלום רב, תמרור מחייב ממקומו והולאה, לא "לפניו". יש לבדוק קיום תמרור אחר במקום, או הנחיה כלשהי מפורשת על תמרור במקום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אדווה שלום רב, ככל והמשטרה תחליט על הגשת כתב אישום בגין ביצוע עבירת חציית צומת ברמזור אדום, תשלח הזמנה לדין לכתובתו של בעל הרכב. במידה ובעל הרכב לא נהג ברכב בשעת ביצוע העבירה, באפשרותו לבקש להס...
המשך תשובה