קיבלתי דו"ח חניה ע"ס 250 שח לפי סעיף 5א התשכ"א 1960 72א 4 לתקנות התעבורה,(הרכב צולם) הוגש ערעור בתוך 30 יום. התקבל תשובה על דחיית הערעור רק לאחר כ 7 חודשים. האם קיים בחוק טענת התיישנות למקרה זה? תודה רבה
שלום רב, תלוי בתכתובות שלכם ואיך פעלה העירייה. אם הודיעה על הקפאת ההליך לצורך בדיקה וכדומה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חי שלום רב, עליך לפנות לעו"ד לתעבורה על מנת שייבחן את תקינות הדו"ח, באם נפלו כשלים ראייתיים בתיק והאם כדאי להגיש בקשה להישפט. בעניין טענתך כי השוטר ייחס לך עבירה שאינה נכונה, גם אם נניח וטענתך נכ...
המשך תשובה