מה עלי לעשות אם תייר נהג ברכב שלי וביצע עבירת תנועה? האם הוא יכול להיקנס בצורה כל שהיא?
בהחלט יכול. צריך לפנות למפנ"א עם תצהיר חתום של אותו תייר מול עו"ד, אשר מכיר בביצוע העבירה.
הכתובת של מפנא (מרכז פניות) נמצאת על הדו"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא דוחות משטרה בלבד. עם זאת מצאתי לציין כי על גבי הדו"ח שקיבלת אמורים להיות פרטים כיצד ניתן להגיש בקשה לביטול הדו"ח ו\או באתר העירייה הרלוונטית. בהצלחה...
המשך תשובה