יש לי 4 נקודות חובה ועוד 8 בדרך (על עבירת מהירות) אני נהג וותיק, מה אמצעי התיקון שיופעל ב-12 נקודות? מה קורה עם אקבל נקודות נוספות מעבר ל- 12 הנקודות שיש לי?
שלום רב,
באם צברת בתרופה של שנתיים מעל 12 נקודות כולל, יופעל אמצעי תיקון של קורס נהיגה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועם שלום רב, ברגע שקיבלת זימון לבית המשפט לתעבורה עליך להתייצב בדיון או להסתייע בשירותי עו"ד שייצג ויתייצב במקומך. ככל ואתה מודה בביצוע העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה ולהגיע להסדר טיעון מקל ככל ...
המשך תשובה