אשתי כרעה ללדת ונסענו מהר לביה"ח בדרך היינו בטלפון עם צוות מד"א ומיילדת למרות שבסוף היא ילדה בביה"ח. יש לי את כל הרישומים המוכיחים את התאריך. קיבלתי לשלם קנס מוגדל על דיבור בסלולרי בשעת נהיגה, אני יכול לבטל אותו?
שלום רב, תוכל לפנות למרכז פניות ארצי בת.ד. 120 פ"ת, יש לך הפרטים על הדו"ח עצמו, בבקשה מפורטת לביטול הדו"ח, פרט ראיותיך ותטען להגנת הצורך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עידו שלום רב, מדובר בכתב אישום בגין עבירה שבסכמות בית המשפט לתעבורה ושלא ניתן להמיר לקנס או להסדר נקודות. עם זאת, מומלץ לנקוט בצעדים הבאים בכדי לסיים את ההליך במינימום נזק : 1. באפשרותך לשכור...
המשך תשובה