נשלח בדואר רשום אין אישור מסירה קיבלתי תאריך ל 6/2/18 עקב התקשרות לתנועה לבדוק דוח .ואז האדון שלך לי זימון מה עושים במצב כזה הרכב על שמי אני לא נהגתי ואני זוכר מי נהג לא קיבלתי הודעה נוספת וזה רכב משפחתי
שלום רב, באם לא התקלה על הודעה על הדוח או התרעה, הדו"ח התיישן. תברר אם יש להם אישור מסירה כדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא משטרה בלבד וכאלה שהועברו לבית המשפט לענייני תעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה