אני מעוניין למכור את הרכב שלי (יד ראשונה) לאדם פרטי. אומנם, משרד הרישוי סגור כעת, הבחור שקונה ממני את הרכב, רוצה לקחת אותו עכשיו, בטענה שהוא ידאג לביטוח ולהעברת הבעלות בהמשך. כיצד אוכל לשמור על עצמי מפני הסתבכות אפשרית? איך אפשר להגן על עצמי? כיצד אפשר לבצע את העסקה? תודה מראש
זה לא הפורום המתאים לשאלה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גדי שלום רב, כאשר מוגש כתב אישום בגין נהיגה במהירות מופרזת שנמדדה באמצעות מכשיר ה"דבורה" חשוב להבין כי מדובר במכשיר הדורש מיומנות הפעלה מדויקת על פי נהלים קשיחים של משטרת ישראל. 1. טענת "לא אני ...
המשך תשובה