בדוח שקיבלתי התקנה שנרשמה (40א - סטיה מנתיב ) אינה תואמת לסמל הסעיף הרשום (6252 - פניית פרסה...). האם הדבר מהווה עילה לביטול הדו"ח?
השאלה מה השוטר רשם בנסיבות
התובע תמיד יכול לתקן את סעיף האישום אם הסעיף נרשם בטעות.
אתה יכול לנסות להגיש בקשה לביטול
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום, פורום זה לא נועד להעריך סיכויי בקשה להישפט. מכל מקום קח בחשבון כי בשאלה אם להגיש בקשה להישפט יש לזכור כי לבית המשפט הסמכות להחמיר בעונש ולהטיל גם קנס בסכום גבוה מהקנס המקורי. מצד שני...
המשך תשובה