לבת שלי קיבלה דו"ח חניה והיא ביקשה להישפט - עכשיו היא מבינה שזה יכול לקחת הרבה זמן והיא מתכוונת לנסוע לחו"ל ודואגת שהיא לא תיהיה פה - עכשיו היא שילמה את הדו"ח ורוצה לדעת האם היא צריכה להודיע לבית משפט?
שלום רב, עקרונית זה אמור להתעדכן. הייתי מעביר הודעה בהתאם גם לבית המשפט, באם נפתח תיק רק לייתר ביטחון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יובל שלום רב, ככל ולא ביצעת את העבירה אז כמובן שעליך להילחם ולנסות לצאת זכאי בדין. ואולם אם ביצעת את העבירה, כדאי לנהל מו"מ עם התביעה בניסיון לסיים את ההליך בהסדר טיעון קל ככל שאפשר. מומלץ ...
המשך תשובה