נסעתי ברחוך קיבוץ גלויות בת"א זה דרך עירונית חציתי את הצומת במהירות מעל המותר ב-38 קמ"ש קיבלתי זימון לבית משפט זה מצלמת רמזור + מהירות אגב 10 שנים אין לי שום דו"ח או אירוע תעבורתי גם אני נהג רכב ציבורי מה עלי לעשות מאשימים אותי בסעף 54א האם איפשר להמיר לעבירה בלי נקודות ולהודות בסעיף אחר בהתחשב שיש לי עבר נקי
אני צריך לבדוק את חומר הראיות על מנת להשיב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאור שלום, ככל ואתה בטוח שלא ביצעת את העבירה, באפשרותך להגיש בקשה להישפט ולטעון טענותיך בבית המשפט. שים לב כי במצב זה וככל ותורשע, ביהמ"ש רשאי לגזור עליך עונש חמור יותר. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה