שלום, לפני שלוש שנים שוטרת תנועה נתנה לי דוח. בזמנו הגשתי בקשה לערער על הדוח וללכת למשפט, ומאז לא קיבלתי שום עדכון על המצב או הודעה על מועד למשפט. האם כדי לי לנסות ולברר מה קרה? תודה מראש,
אלי שלום, אם פנית בדואר רשום בקשה להשפט ותוכל להוכיח זאת אין לך מה להתאמץ, הדו"ח התיישן אלא אם קיבלת הודעה כלשהי ואז צריך לבדוק לגופו של עניין, מתי התקבלה וכדומה.
אם לא שלחת בצורה מסודרת, בהחלט ייתכן שאתה כבר נמצא עמוק בתוך קנסות הפיגורים. ניתן להגיש בקשה להארכת הזמן לבקש להשפט ובקשה חדשה להשפט, אך זה מצריך קצת הסברים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה